خبرگزاری آنسا ایتالیا از بازگشت استرا به استقلال نوشت

به گزارش ایستگاه بازی، یک خبرگزاری ایتالیایی زبان نوشت در صورت بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال از شرایط قرارداد قبل استفاده خواهد شد.

خبرگزاری آنسا ایتالیا از بازگشت استرا به استقلال نوشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آنسا ایتالیا، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال بار دیگر به این باشگاه نزدیک شده است و مدیران این تیم ایرانی خواهان حضور دوباره استراماچونی در این تیم هستند.

تیم فوتبال ایران استقلال در یادداشتی که در وب سایت رسمی خود منتشر کرد، نوشت که این باشگاه میخواهد مذاکرات با آندره استراماچونی، مربی سابق را برای از بین بردن سو تفاهمات گذشته از سر بگیرد.

در بیانیه آمده است، اگر دو طرف به توافق برسند بازگشت استراماچیونی قبل از فصل آینده بر اساس قرارداد قبلی انجام خواهد شد که این امر همچنین از خسارات اقتصادی بیشتر به باشگاه جلوگیری می نماید.

دعوت استقلال یک روز پس از آنکه تراکتور در فینال حذفی 3-2 استقلال را شکست داد و جام حذفی را فتح کرد رسماً اعلام شد.

قانونی که اخیراً توسط فدراسیون فوتبال ایران تصویب شده است، باشگاه ها را از استخدام مربیان یا فوتبالیست های خارجی منع می نماید، به جز کسانی که قبلاً با باشگاه های ایرانی کار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1073

به "خبرگزاری آنسا ایتالیا از بازگشت استرا به استقلال نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری آنسا ایتالیا از بازگشت استرا به استقلال نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید