خبرنگاران پرونده تخلفاتی برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شد

به گزارش ایستگاه بازی، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در پنج روز گذشته برای هشت داروخانه در این استان پرونده تخلفاتی به جهت اخفا و امتناع از عرضه ماسک و گران فروشی، کم فروشی و فروش اجباری ماسک و مواد ضدعفونی کننده تشکیل شده است.

خبرنگاران پرونده تخلفاتی برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از شیوع کرونا>ویروس کرونا در کشور و در راستای وظایف سازمانی و درخواست های شهروندان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش است.

وی گفت: فروش اجباری به این صورت است که متصدی داروخانه جهت عرضه ماسک خریدار را ملزم به خرید اقلام دیگر می نماید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: عمده پرونده های متشکله مربوط به زاهدان بوده و در اغلب شهرستان ها ماسک جهت عرضه در داروخانه ها موجود نیست.

وی بیان نمود: در شهرستان چابهار نیز مسوول 2 داروخانه در اقدام خداپسندانه اقدام به عرضه ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی نماینده بصورت رایگان نموده بودند که مورد تقدیر تیم گشت مشترک قرار گرفتند.

میرزایی ادامه داد: از امروز کشیک تعزیرات حکومتی فعال شده و همکاران علاوه بر ساعت اداری در خارج از وقت نیز تا ساعت 20 نسبت به دریافت گزارش ها و آنالیز سطح بازار اقدام می نمایند.

وی گفت: این طرح در 2 مرحله اجرا می گردد که مرحله اول آن از عصر امروز تا سرانجام اسفند است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 745

به "خبرنگاران پرونده تخلفاتی برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرونده تخلفاتی برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید