خبرنگاران منع ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا

به گزارش ایستگاه بازی، تهران- خبرنگاران- پس از استعفای هفته گذشته دونالد ترامپ از انجمن بازیگران آمریکا، او برای همواره از عضویت در این انجمن محروم شد.

خبرنگاران منع ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، پس از استعفای روز پنجشنبه (16 بهمن 99) دونالد ترامپ سکاندار سابق کاخ سفید از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA)، متولیان این انجمن با تصویب قطعنامه ای او را برای همواره از پیوستن دوباره به تشکیلاتشان منع کردند.

انجمن بازیگران آمریکا دیروز (یکشنبه 19 بهمن) طی یک ویدئوکنفرانس از تصمیم خود در این باره اطلاع داد و در بیانیه ای از خصومت و ستیز ترامپ با روزنامه نگاران عضو و بی اعتنایی وی به ارزش ها و اصل همبستگی انجمن به عنوان دلیل این تصمیم یاد کرد.

گابریل کارتریس رئیس انجمن بازیگران آمریکا در این باره می گوید: منع دونالد ترامپ از عضویت دوباره در انجمن بازیگران یک حرکت نمادین است. این اقدام، بیانیه ای قاطع است در این خصوص که تهدید یا تحریک و تشویق به آسیب رساندن به اعضایمان را تحمل نخواهیم کرد. حمله به یک عضو، حمله به همه اعضاست.

انجمن بازیگران آمریکا اولین بار اواسط ماه ژانویه (دی 99) در واکنش به حمله جنجالی هواداران افراطی ترامپ به ساختمان کنگره، از احضار وی به کمیته انضباطی اطلاع داد اما قبل از آن که این انجمن بتواند رسما ترامپ را اخراج کند، وی شخصا از عضویت در این اتحادیه انصراف داد و گفت انجمن بازیگران هیچ قدمی برایش برنداشته است. متولیان انجمن بازیگران نیز در واکنش به این استعفا با بی تفاوتی محض گفتند: متشکریم.

ترامپ از سال 1989 عضو انجمن بازیگران آمریکا بود و تاکنوندر فیلم هایی چون تنها در خانه 2، زولندر، وال استریت: پول هرگز نمی خوابد و برنامه های تلویزیونی چون کارآموز جلوی دوربین رفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1431

به "خبرنگاران منع ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منع ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید