خبرنگاران اقلام امدادی بین روستاییان سیلزده خواف توزیع شد

به گزارش ایستگاه بازی، گناباد- خبرنگاران- رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: اقلام امدادی بین ساکنان روستای سیلزده رزداب بخش سلامی این شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران اقلام امدادی بین روستاییان سیلزده خواف توزیع شد

هادی رمضانی روز چهارشنبه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 40 تخته پتو، 10 کارتن ست ظروف، 20 عدد چراغ والور و چراغ فانوس، 20 جفت کفش و 10 کارتن بسته غذایی یک ماهه شامل حبوبات، قند، شکر، نمک، چای، کنسرو لوبیا، تن ماهی، روغن و برنج بین اهالی این روستا توزیع شد.

وی ادامه داد: آبگرفتگی منازل جمعی از ساکنان روستای رزداب با همکاری عوامل امدادی برطرف شد.

وی گفت: جاری شدن سیل در روستای رزداب طی سه روز گذشته موجب جان باختن مرد 31 ساله و مصدوم شدن یک تن دیگر شد و جسد نوجوان 13 ساله نیز که طعمه سیلاب شده بود پس از سه روز با همکاری نیروهای امدادی پیدا شد.

روح الله ایزدی شهردار سلامی خواف هم گفت: باران سیل آسای 24 فروردین علاوه بر خسارت های بسیار به فضای سبز، معابر عمومی و آسفالت این شهر موجب تخریب کامل یک واحد مسکونی و آبگرفتگی 30 واحد دیگر در این شهر شد که میزان دقیق خسارت بعد از برآورد اولیه به ستاد بحران شهرستان اعلام شد.

فرماندار خواف هم پیش از این به خبرنگار خبرنگاران گفته بود: بارش کم سابقه 23 میلیمتری باران روز یکشنبه هفته جاری خسارت های بسیار در این شهرستان به خصوص در بخش سلامی به دنبال داشت و یک نفر از سرنشینان خودرو پراید بر اثر سیلاب در روستای رزداب این شهرستان جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد و یک نوجوان 13 ساله نیز مفقود شد.

حسین سنجرانی اضافه کرد: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن خسارت بسیار به بخش های زیربنایی، جاده های اصلی و فرعی، زمین های کشاورزی، باغات و خودروهای شخصی وارد کرد که برآورد خسارت ها در دست اقدام است.

شهرستان خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و 150 هزار نفر جمعیت و 123 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 915

به "خبرنگاران اقلام امدادی بین روستاییان سیلزده خواف توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقلام امدادی بین روستاییان سیلزده خواف توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید