حسرت پرسپولیسی ها در بازدید از موزه السد: جام زیاد گرفته ایم اما موزه نداریم

به گزارش ایستگاه بازی، ما هم جام زیاد داریم اما متاسفانه پراکنده هستند. متاسفانه ما در ایران موزه ای برای باشگاه هایمان نداشتیم که جام ها جمع آوری شوند و مردم به وسیله آنها تاریخچه باشگا های محبوبشان را ببینند.

حسرت پرسپولیسی ها در بازدید از موزه السد: جام زیاد گرفته ایم اما موزه نداریم

به گزارش خبرنگاران ، بازدید از موزه السد یکی از برنامه های پرسپولیسی ها بود که یک علامت سوال بزرگ را هم در ذهن آنها حک کرد. اینکه آیا السد همه جام هایی را که در موزه اش گذاشته، در زمین فوتبال بدست آورده است؟ جالب تر اینکه مدیرعامل پرسپولیس هم کنجکاوی اش گل نموده و گفته که باید تحقیق نمایند تا ببینند آیا واقعا همه جام ها در زمین فوتبال به السد رسیده یا نه: باید فرصتی باشد و اتکیت نصب گردیده روی جام ها را نگاه کنیم تا متوجه شویم این جام برای چه سالی و چه تورنمنتی بوده است. بعید می دانم طی این سال ها این اندازه جام گرفته باشند و شاید برخی از این جام ها برای نمونه باشد. شاید هم برای تورنمنت های داخلی، دوستانه، مسابقات چندجانبه و ... است.

چشمگیرتر از این کنجکاوی اما حسرت پرسپولیسی هاست که آقای مدیرعامل درباره اش این طور گفته: ما هم جام زیاد داریم اما متاسفانه پراکنده هستند. متاسفانه ما در ایران موزه ای برای باشگاه هایمان نداشتیم که جام ها جمع آوری شوند و مردم بتوانند با بازدید از این جام ها تاریخچه باشگا های مورد علاقه خود را ببینند.

در موزه السد حتی جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم دیده می شد که دیدن همین جام، گرشاسبی را به واکنش واداشت: به نظر من تیمی که یک سال از جذب بازیکن محروم بوده و با جدایی تعدادی از نفرات خود به این مرحله رسیده، یک قهرمان است. این بازیکنان وفادارانه و مردانه ایستادند و لیاقت فینالیست شدن و قهرمانی را دارند.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 62

به "حسرت پرسپولیسی ها در بازدید از موزه السد: جام زیاد گرفته ایم اما موزه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت پرسپولیسی ها در بازدید از موزه السد: جام زیاد گرفته ایم اما موزه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید