حدود نیمی از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد

به گزارش ایستگاه بازی، نظرسنجی جدید پایگاه گالوپ نشان می دهد، چند روز مانده به شروع محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، 44 درصد از آمریکایی ها عملکرد رئیس جمهوری آمریکا را تایید کردند اما 46 درصد از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد.

حدود نیمی از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، نظرسنجی تازه منتشر شده توسط پایگاه گالوپ نشان داد: میزان تایید عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هفته های اخیر ثابت بوده و از اواخر ماه نوامبر بین 43 تا 45 درصد متغیر بوده است.

میزان محبوبیت ترامپ در شروع فرایند استیضاح توسط مجلس نمایندگان که اواخر سپتامبر سال 2019 میلادی شروع شد کمی کاهش یافت و بین 39 تا 43 درصد متغیر بود.

فرایند استیضاح تاثیر چندانی بر میزان محبوبیت ترامپ نداشته و وی در حال حاضر از بالاترین میزان تایید عملکرد به عنوان فرمانده کل قوا در دوره ریاست جمهوری خود برخوردار است. اگرچه میزان تایید عملکردش همچنان پایین تر از میانگین دیگر روسای جمهور تاریخ آمریکاست.

بر اساس نظرسنجی گالوپ که بین دوم تا پانزدهم ژانویه (12 تا 25 دی) برگزار شده، 46 درصد از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد، در حالی که 51 درصد نمی خواهند سنا ترامپ را محکوم کند.

در این نظرسنجی جدید پایگاه گالوپ 1014 فرد بزرگسال شرکت داشتند و درصد خطای آن مثبت و منفی 4 درصد برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 728

به "حدود نیمی از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود نیمی از آمریکایی ها می خواهند ترامپ محکوم و برکنار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید