توضیحات مطهرنژاد درباره پروژه حامی بازار بنیاد تعاون زندانیان

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: پروژه حامی بازار فروشگاه اینترنتی است که برای فروش محصولات فراوری گردیده مددجویان زیر نظر بنیاد تعاون راه اندازی گردیده است.

توضیحات مطهرنژاد درباره پروژه حامی بازار بنیاد تعاون زندانیان

رحیم مطهرنژاد در گفت وگو با خبرنگاران گفت: پروژه حامی بازار با هدف فروش محصولات فراوریی مجموعه نمایندگی ها، مجتمع ها و شرکت های بنیاد تعاون زندانیان کشور در بهار سال 96 کلید خورد و هدف از راه اندازی این پروژه ایجاد بستری خیر خواهانه برای فروش محصولات فراوریی مددجویان است که توسط بنیاد تعاون زندانیان راه اندازی گردیده و سود حاصل از این پروژه به منظور آزادسازی و حرفه آموزی و اشتغال زندانیان استفاده می گردد.

وی اضافه نمود: پروژه حامی بازار - فروشگاه اینترنتی است که شامل صنایع دستی فراوری گردیده توسط مددجویان، صنایع چوبی، زیورآلات، محصولات چرمی و ... است.

مطهرنژاد ادامه داد: در حال حاضر حدود 50 هزار نفر از مددجویان شاغل (25 درصد زندانیان) هستند که تحت پوشش بنیاد تعاون فعالیت می نمایند. همچنین زندانیان در 934 واحد فراوریی اعم از واحدهای کوچک، متوسط و بزرگ مشغول به کارند و 3500 نوع کالا فراوری می نمایند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان ادامه داد: طبق روال هر سال بین 70 الی 100 هزار نفر در 200 رشته فنی و حرفه ای در دوره های آموزشی شرکت می نمایند که این آموزش ها توسط سه نهاد اعم از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان زندان ها و بنیاد تعاون زندانیان انجام می گردد و این دستگاه ها آموزش های لازم را به مددجویان می دهند و مددجویان پس از گذراندن کلاس های آموزشی، گواهینامه اخذ می نمایند.

مطهرنژاد یادآور شد: ما 14 گروه محصول فراوریی داریم که شامل صنایع دستی، کشاورزی، باغداری، پرورش آبزیان، فراوری قطعات صنعتی، فراوری قطعات نظامی و فراوری گل و گیاه می گردد.

وی در انتها گفت: ما به هیچ وجه از بودجه دولتی استفاده نمی کنیم و از یاری های مردمی هم برخوردار نیستیم و بنیاد تعاون به صورت خودگردان فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 54

به "توضیحات مطهرنژاد درباره پروژه حامی بازار بنیاد تعاون زندانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مطهرنژاد درباره پروژه حامی بازار بنیاد تعاون زندانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید