تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ تماشاگران تراکتور از بین رفت

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا زنوزی مطلق درباره حضور طرفداران تراکتور در بازی با استقلال تهران گفت: تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ و شعور از میان رفت، آنجا که طرفدار خشمگین از اشتباهات و دلخور از نتیجه به پا خواسته و از ته دل تیم محبوبش را تشویق می نماید.

تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ تماشاگران تراکتور از بین رفت

زنوزی در ادامه یادداشت خود آورده است: دست تک به تک هوادارانی که با عشق هوای تیم خود را دارند می بوسم و این روز به یاد ماندنی را از خاطر نمی برم.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: به قول شما عزیزان عیبی یوخ تراکتوری ها همیشه فرهنگ غالب خود را به فوتبال کشور نشان داده اند و این بازی که حساسیت فراوانی نیز داشت از فرهنگ سازی غافل نشدند و باز عیبی یوخ سردادند. برنده امروز بازی عاشقانی بودند که از ساعت ها پیش از شروع مسابقه خود را به استادیومی رسانده بودند که میعادگاه دیدار با عشق شان یعنی تراکتور است و بی توجه به حواشی مطرح فقط تیم خود را تشویق کردند.

وی اضافه نموده است: فوتبال روز های خوب و بد زیادی دارد که یار دوازدهم تراکتور به خوبی به آن واقف است، اما مجموعه فنی باشگاه نیز باید همت بیشتری به خرج دهد تا بار دیگر روی نوار پیروزی حرکت به سوی هدف را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 536

به "تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ تماشاگران تراکتور از بین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلخی شکست با طعم شیرین فرهنگ تماشاگران تراکتور از بین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید