به اعتقاد 27 درصد آمریکایی ها ترامپ بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی است

به گزارش ایستگاه بازی، 27 درصد آمریکایی ها ترامپ را بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی می دانند.

به اعتقاد 27 درصد آمریکایی ها ترامپ بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی است

بیش از یک چهارم آمریکایی ها در همه گروه های سنی و از تمام نسل ها، دونالد ترامپ رییس جمهوری کشورشان را بزرگ ترین تهدید برای صلح دنیای می دانند.

به نوشته تارنمای هفته نامه نیوزویک؛ طبق نظرسنجی جدید بنیاد یادبود قربانیان کمونیسم، 27 درصد از بزرگسالان آمریکایی، ترامپ را بزرگ ترین تهدید برای دنیا می دانند، در حالی که 22 درصد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و 15 درصد ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را دارای چنین ویژگی دانسته اند.

حتی دیدگاه شهروندان آمریکا نسبت به نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا، بسیار ملایم تر از نظرشان در باره ترامپ است و طبق این نظرسنجی، تنها پنج درصد آمریکایی ها، مادورو را به عنوان تهدید بین المللی تلقی می نمایند. این در حالیست که کاخ سفید، مادورو را رهبری مستبد می داند و برای سرنگونی او کوشش های بسیاری نموده است.

نظر مردم آمریکا در خصوص رهبر چین که در ماه های گذشته تنش های زیادی با دولت ترامپ داشته، نیز قابل توجه است، به گونه ای که فقط 13 درصد آمریکایی ها شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور نیرومند آسیایی را تهدیدی برای صلح در دنیا می دانند.

به نوشته تارنمای مجله نیوزویک، سران چین و ونزوئلا در امسال به جنایت علیه بشریت متهم شده بودند.

این نظرسنجی سالانه از بیش از 2 هزار آمریکایی بالای 16 سال، در اوایل ماه سپتامبر و پیش از اقدام مجلس نمایندگان برای استیضاح رسمی ترامپ اجرا شده است.

پس از مطرح شدن موضوع استیضاح ترامپ، حمایت علنی از برکناری وی افزایش یافته است. نظر سنجی دانشگاه کویئینیپیاک در 23 اکتبر (اول آبان ماه) نشان می دهد که 55 درصد از رای دهندگان، روند استیضاح ترامپ را تایید نموده اند که این میزان در مقایسه با هفته گذشته آن، چهار درصد افزایش داشته است. همچنین 48 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی از برکناری ترامپ حمایت نموده اند که افزایش دو درصدی نسبت به هفته گذشته آن داشته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 526

به "به اعتقاد 27 درصد آمریکایی ها ترامپ بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اعتقاد 27 درصد آمریکایی ها ترامپ بزرگ ترین تهدید برای صلح جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید