بازیکن چینی اسپانیول هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش ایستگاه بازی، یکی از بازیکنان چینی شاغل در لالیگا به فهرست مبتلایان به بیماری کرونا اضافه شد.

بازیکن چینی اسپانیول هم به کرونا مبتلا شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، وو لی ستاره چینی تیم فوتبال اسپانیول هم به کرونا مبتلا شد اما نه در کشورش که منشأ شیوع این بیماری بوده، بلکه در اسپانیا.

روز گذشته تست کرونای این بازیکن 28 ساله مثبت اعلام شد اما او در پیامی در شبکه های اجتماعی بیان کرد که حالش خوب است و علائم نگرانی کننده این بیماری را ندارد.

وو لی گفت: همانطور که می دانید من به بیماری کووید 19 مبتلا شده ام و الان هم در خانه ام قرنطینه ام. روحیه ام خوب است چون دیگر هیچیک از علائم این بیماری را ندارم. یکسری تست ها از جمله سی تی اسکن ریه انجام داده ام که نتایج آنها خوب بوده است. لطفاً به دستور العمل ها توجه کنید. دست های تان را بشویید و کمتر بیرون بروید. من ایمان دارم که ما می توانیم این ویروس را شکست دهیم و بی صبرانه منتظر بازگشت به زمین بازی هستم.

تا پیش از این ابتلای وولی به کرونا اعلام نشده بود اما بعد از اعتراف خودش، اتحادیه فوتبال چین نیز این موضوع را تأیید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 851

به "بازیکن چینی اسپانیول هم به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن چینی اسپانیول هم به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید