بازیکنان پرسپولیس: منتظریم برانکو برگردد

به گزارش ایستگاه بازی، بازیکنان پرسپولیس که در روزهای گذشته با انتشار عکس برانکو در اینستاگرامشان از او حمایت کرده بودند، حالا در مصاحبه هایشان خواهان بازگشت او شده اند.

بازیکنان پرسپولیس: منتظریم برانکو برگردد

بازیکنان پرسپولیس: منتظریم برانکو برشود

مثل هواداران، بازیکنان پرسپولیس هم جدایی برانکو را باور نکرده و نشسته اند به انتظار بازگشت او. در این روزهایی که باشگاه برای پرداخت مطالبات مرد کروات از دست می داد، بازیکنان پرسپولیس استوری های اینستاگرام شان را با انتشار عکس های سرمربی به روز می کردند و حالا هم در مصاحبه هایشان یک جمله مشترک دارند: منتظریم برانکو برشود.

مثلا نعمتی گفته: برانکو با ما خداحافظی نکرد. تنها حرفش مثل همیشه تشکر از بچه ها بود و ما هم گفتیم که امیدواریم باز هم کنارمان باشد. هر چند همین حرف نشان می دهد که خداحافظی کرده اند.

در جایی دیگر ماهینی گفته: مگر می شود تیم بدون برانکو؟ ما منتظرش هستیم و انشاءاله فصل بعد را با هم شروع می کنیم. شجاع خلیل زاده هم چنین گفته: فقط می توانم بگویم امیدوارم برانکو برشود. او بیشتر از همه ما در پرسپولیس زحمت کشیده. قهرمانی دوباره با برانکو هم آرزوی ترابی است: پرسپولیس با زحمات برانکو به اینجا رسیده. همه ما امیدواریم ایشان بماند و فصل آینده هم تیم را قهرمان کند.

شیری: ما امیدوار نه، منتظر بازگشت برانکو هستیم چون می دانیم که با او می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. برانکو قول داد که با هم قهرمان آسیا شویم و این یعنی کارمان هنوز تمام نشده. عالیشاه هم گفته: نمی دانم شایعه جدایی برانکو چقدر جدی است اما مگر می شود کسی که دلیل اصلی موفقیت تیم بوده، برود؟ منتظریم برانکو بیاید و تمریناتمان را شروع کنیم.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 220

به "بازیکنان پرسپولیس: منتظریم برانکو برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس: منتظریم برانکو برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید