بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان

به گزارش ایستگاه بازی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به همراه مدیر امور بانکداری مدرن، ریاست اداره حفاظت و انتظامات و مدیر روابط عمومی از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بازدید کرد.

بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، فرهاد اینالوئی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با اشاره به قطعی شب گذشته که در راستای توسعه سیستم های بانک اجرا شده بود گفت: خوشبختانه تمامی اقدامات مطابق با برنامه های تنظیم شده انجام شد و شب گذشته با وجود اینکه به مشتریان اطلاع رسانی شده بود سیستم ها تا ساعت 6 صبح روز آدینه قطع خواهد بود، اما خدمات بانک از حدود ساعت سه و نیم بامداد به مدار بازگشت و مشتریان توانستند خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

اینالوئی در این بازید با بیان اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان مهمترین نقطه ارتباطی بانک با مخاطبین گفت: یکی از نقاطی که در بانک ایران زمین در آینده نزدیک شاهد تحولات زیادی خواهد بود، مرکز ارتباط با مشتریان است، که بزودی شاهد ارائه سرویس های متفاوت و ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان خواهیم بود.

در این بازدید گزارشی از نحوه پاسخگویی به مشتریان در زمان قطعی سیستم ها به معاون فناوری اطلاعات و تیم همراه داده شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1215

به "بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید