انتقاد سلطانی فر از مصوبه کمیسیون تلفیق در راستا واگذاری پرسپولیس و استقلال

به گزارش ایستگاه بازی، نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: وزیر ورزش و جوانان به مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس انتقاد داشت، زیرا شیوه ای که در مصوبه آن پیش بینی شده را مانع از واگذرای 2 باشگاه می داند.

انتقاد سلطانی فر از مصوبه کمیسیون تلفیق در راستا واگذاری پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه این فراکسیون با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان نویدهای خوبی برای کسب موفقیت ها داد ضمن اینکه از عبرت گیری اتفاقاتی که در سال 97 اتفاق افتاده موضوعاتی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه سلطانی فر در مورد توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان ها، برطرف مسائل و توجه به جوانان گزارش های مناسبی ارائه داد و اضافه کرد: وزیر ورزش در مورد ابهاماتی که در مورد بازنشسته ها وجود دارد توضیحاتی را ارائه کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: برخی از رشته های ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند، در 2 سال اخیر افول داشته و سلطانی فر برنامه های خود برای توسعه این ورزش و بازگشت به صندلی واقعی اش مطرح کرد.

وی اظهار داشت: مهمترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پرسپولیس بود که سلطانی فر نیز به مصوبه تلفیق انتقاد داشت، زیرا این شیوه ای که در مصوبه تلفیق پیش بینی شده را مانع از واگذرای 2 باشگاه می دانست.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی گفت: فکر می کنم وزیر ورزش و جوانان نوید خوبی برای جامعه ورزشی داشت و تعامل خوبی با مجلس دارد؛ همچنین تعیین است که توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش است.

وی مطرح کرد: فراکسیون مستقلان ولایی مجلس برای کاهش تنش ها و افزایش تعامل با وزرا نشست های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلا انقطاع برگزار نموده و به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از مسائل را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 136

به "انتقاد سلطانی فر از مصوبه کمیسیون تلفیق در راستا واگذاری پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سلطانی فر از مصوبه کمیسیون تلفیق در راستا واگذاری پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید