اعلام حمایتجان کری از نامزدی جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جان کری سیاستمدار برجسته و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2004 آمریکا روز پنج شنبه از نامزدی جو بایدن در انتخابات سال آینده میلادی حمایت کرد.

اعلام حمایتجان کری از نامزدی جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حمایت قاطع جان کری از نامزدی بایدن می تواند بدان معنا باشد که او مناسب ترین نامزد حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ جمهوریخواه در انتخابات 2020 است.

کری که فعالیت در سمت وزیر امور خارجه دولت اوباما را در کارنامه خود دارد، در مقام سناتور ایالت ماساچوست سالها در کنگره حضور داشت.

جان کری در بیانیه ای با اشاره به یاری و همکاری جو بایدن در فرایند مقابله با گروه تروریستی داعش و کسب توافق بر سر برنامه هسته ای ایران گفت: من هرگز تا این حد احساس ننموده بودم که دنیا به فردی احتیاج دارد که بتواند با سختکوشی باورنکردنی دنیای را که رئیس جمهور ترامپ درهم کوبیده است، باردیگر یکپارچه کند.

جو بایدن معتقد است که تجربه اش در حوزه سیاست خارجی به عنوان یک سناتور در کنگره آمریکا و سپس معاون اوباما او را برای تصدی پست ریاست جمهوری آماده نموده است.

لازم به ذکر است که جو بایدن در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات با 14 رقیب از جمله الیزابت وارن سناتور کنونی ایالات متحده در ماساچوست روبروست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 602

به "اعلام حمایتجان کری از نامزدی جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام حمایتجان کری از نامزدی جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید