اطلاعیه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با استراماچونی

به گزارش ایستگاه بازی، باشگاه استقلال درباره مذاکرات مدیران این باشگاه با آندرا استراماچونی و سایر گزینه های سرمربیگری آبی پوشان، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با استراماچونی

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال در مورد روند انتخاب سرمربی جدید خود، اطلاعیه ای به توضیح ذیل صادر کرد:

باشگاه استقلال همیشه اولویت خود را رضایت خاطر طرفداران گرامی دانسته و طرفداران را سرمایه اصلی و مالکان این باشگاه می داند. انتخاب سرمربی جدید نیز در حال حاضر دغدغه اصلی طرفداران است که باشگاه به خوبی بر این مساله واقف بوده و به همین جهت گزارشی در این خصوص تقدیم طرفداران می کند:

1- از زمان تعلیق همکاری با آقاى وینفرد شفر، مدیران باشگاه مذاکرات خود را با گزینه های سرمربیگری شروع کردند و این گفت وگوها باجدّیت تمام و تا حصول نتیجه نهایى ادامه دارد. باشگاه استقلال میخواهد بهترین گزینه را به عنوان مرد اول نیمکت خود انتخاب کند و این موضوع نیازمند دقت و زمان کافی است.

3- یکی از گزینه های اصلی برای سرمربیگری استقلال، آندرا استراماچونی است که مذاکرات مثبتى با این مربی صورت گرفته، اما تا این لحظه به نتیجه نهایى منجر نگردیده است. باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی خود، هرگزاز خط قرمزهایش عبور نخواهد کرد. احترام به ارزش هاى نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ حرمت، شأن و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال به عنوان باشگاهی که دارای قدمت و افتخارات بسیار و ده ها میلیون طرفدار است، خط قرمزهای باشگاه بوده که برای جذب سرمربی جدید باید مورد توجه قرار گرفته که به هیچ وجه قابل معامله نمی باشد.

4- مدیران باشگاه استقلال به صورت شبانه روزی با سایر گزینه ها در حال مذاکره بوده و همه توان خود را به کار گرفته تا در اولین فرصت، بهترین انتخاب را داشته باشند. تمامی اخباری که در سایر رسانه ها و فضای مجازی منتشر می گردد، تنها برآورد بوده وقابل استناد نمی باشد و به محض توافق نهایی با سرمربی جدید باشگاه استقلال، این موضوع به وسیله رسانه های رسمی باشگاه به اطلاع رسانه های محترم و طرفداران گرامی خواهد رسید. مجدداً از طرفداران فهیم و گرانقدر استقلال تقاضامندیم در یکی از سخت ترین خردادهای باشگاه، اجازه دهند مدیران و معتمدین خود در آرامش و به دور از هیاهو، مذاکرات با سرمربیان مورد نظر را ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 219

به "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید