استراماچونی جزو 10 مربی بد یک دهه گذشته ایتالیا

به گزارش ایستگاه بازی، سایت 90 مین امروز در گزارشی به معرفی 10 مربی بد یک دهه گذشته سری آ ایتالیا پرداخت که در دروان مربیگریشان در این لیگ نتایج خوبی کسب نکردند و در نهایت برکنار شدند.

استراماچونی جزو 10 مربی بد یک دهه گذشته ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

آندره استراماچونی، سرمربی سابق استقلال که در فصل 2011-2012 راهنمایی اینتر را برعهده داشت، ولی نتوانست نتایج رضایت بخشی کسب کند جزو این مربیان ناموفق سری آ در یک دهه گذشته نهاده شد.

این رسانه انگلیسی درباره سرمربی ایتالیایی، گفت: استراماچونی مربی جوان سابق اینتر است. او در ابتدا در انتها فصل 2011-2012 کارش را شروع کرد. اما عملکرد او کمتر از فاجعه نبود. او در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد و اینتر در رده سوم نهاده شد، ولی در نیم فصل دوم نتایج بدی کسب کرد. استرا از 19 بازی باقی مانده لیگ 10 بازی را باخت. اینتر در آن فصل در رده نهم ایستاد و بعد از 15 سال برای اولین سهمیه اروپایی کسب نکرد.

10 مربی ناموفق دهه گذشته سری آ عبارتند از: ازبیو دی فرانچسکو (ساسولو)، استراماچونی (اینتر)، مارکو جیامپائولو (میلان)، ونتورا (کیه وو)، دل نری (یوونتوس)، فلیپه اینزاگی (میلان)، آلبرتو مالسانی (ساسولو)، فرانک دی بوئر (اینتر)، وینچنزو مونتلا (فیورنتیا) و گاستپرینی (اینتر) هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 974

به "استراماچونی جزو 10 مربی بد یک دهه گذشته ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی جزو 10 مربی بد یک دهه گذشته ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید