آژاکس 0 - 1 لیورپول؛ آغاز شیرین در لیگ قهرمانان

به گزارش ایستگاه بازی، لیورپول در خانه آژاکس با یک گل به فزونی دست یافت.

آژاکس 0 - 1 لیورپول؛ آغاز شیرین در لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول در شبی که بارها دروازه اش توسط بازیکنان آژاکس تهدید شد، در نهایت با تکیه بر گل به خودی حریف در هلند پیروز به غلبه بر آژاکس شده و لیگ قهرمانان را با پیروزی شروع کرد.

در دقایق ابتدایی این ملاقات اتفاق خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و اولین بار لیورپول در دقیقه 21 صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه فابینیو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد پرومس از سمت راست فرصت بسیار خوبی را در دهانه دروازه برای نرس مهیا کرد، اما ضربه زمینی این بازیکن با عکس العمل فوق العاده آدریان همراه شد و فرصت از دست رفت.

جدیدترین راه درمان کچلی در مشهد (مشاوره رایگان)

جدیدترین راه درمان کچلی در مشهد (مشاوره رایگان)

اما در دقیقه 35 لیورپول به گل اول رسید. سادیو مانه از سمت چپ حرکت نموده و توپ را روی دروازه آژاکس ارسال کرد، اما تالیافیکو با ضربه ای اشتباه به سمت دروازه خودی مسبب گل اول لیورپول لقب گرفت و دروازه آژاکس را باز کرد.

دو دقیقه بعد باز هم سادیو مانه از همان سمت صاحب فرصت شده و برای محمد صلاح توپ را ارسال کرد، اما این بار شورس در حال باز کردن دروازه خودی بود که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 44 و روی پاس دالی بلیند، تادیچ در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه لیورپول پیش رفت، اما ضربه چیپ او روی خط توسط فابینیو بازگردانده شد و در نهایت نیمه نخست با رجحان 0-1 لیورپول به اتمام رسید.

آژاکس نیمه دوم را هجومی شروع کرد و کلاسن در دقیقه 47 تا آستانه باز کردن دروازه لیورپول پیش رفت، اما ضربه محکم او با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه 57 و روی ارسال اندرو رابرتسون از روی نقطه کرنر لیورپول باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر فابینیو با عکس العمل آندری اونانا همراه شد.

دقایقی بعد این بار آژاکس با ضدحمله ای سریع می توانست گل تساوی را وارد دروازه لیورپول کند، اما ضربه زمینی پرومس از پشت محوطه با مهار تماشایی آدریان همراه شد.

در دقیقه 71 مینامینو در گوشه محوطه آژاکس صاحب توپ شده و می توانست زننده گل دوم تیمش لقب گیرد، اما دروازه بان حریف نزدیک به دیرک توپ را دور کرد. دقایقی بعد این بار الکساندر آرنولد فرصت خوبی برای زدن گل دوم لیورپول مهیا کرد، اما ضربه سر جینی واینالدوم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 90 اونانا در دو صحنه متوالی ضربات واینالدوم و دیگو جوتا را در موقعیت هایی بسیار خوب مهار نموده و دروازه تیمش را نجات داد تا در نهایت لیورپول با همان یک گل آژاکس را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1212

به "آژاکس 0 - 1 لیورپول؛ آغاز شیرین در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژاکس 0 - 1 لیورپول؛ آغاز شیرین در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید