بارش های سیل آسا برای 19 استان

به گزارش ایستگاه بازی، سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف و رعدوبرق در 19 استان از کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در نیمه شرقی کشور طی دوشنبه و سه شنبه اطلاع داد.

بارش های سیل آسا برای 19 استان

به گزارش تسنیم، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بعضی منطقه ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف و کولاک پیش بینی شده است. بیشترین بارش امروز برای اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر است.

فردا یکشنبه در منطقه های از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش روی می دهد و روزهای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

چهارشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی بارش باران و برف پیش بینی می گردد.

امروز در بعضی منطقه ها جنوب شرق، نوار شرقی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، فردا در بعضی منطقه ها واقع در شرق و جنوب شرق و روز چهارشنبه در بعضی منطقه ها غرب، شمال شرق واستان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک روی می دهد.

فردا دما در نیمه شرقی کشور 5 تا 8 درجه کاهش می یابد. روزهای دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی کشور دما 5 تا 8 درجه افزایش می یابد. بعلاوه امروز خلیج فارس و دریای خزر، فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر و دوشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2252

به "بارش های سیل آسا برای 19 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های سیل آسا برای 19 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید