این شیردریایی غول پیکر کوسه شکار می نماید!، فیلم

به گزارش ایستگاه بازی، علتی وجود دارد که این جانوران دریایی را شیر دریایی می نامند و در لحظه ای که یک کوسه در دام این غول های دریایی می افتد، علت این نام گذاری تعیین می گردد.

این شیردریایی غول پیکر کوسه شکار می نماید!، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ویدئویی که اخیرا به وسیله یک عکاس حیات وحش معروف به Loriannah گرفته شده است، شیر دریایی را نشان می دهد که یک کوسه آبی با جثه میانه را گیر می اندازد.

تماشای طبیعت برای بعضی افراد همواره لذت بخش نیست؛ به گفته مرکز پستانداران دریایی، شیرهای دریایی تغذیه کنندگان فرصت طلبی هستند، به این معنی که آنها در پی وعده های غذایی آسان هستند. این شامل ماهی مرکب، شاه ماهی و حتی کوسه های کوچک می گردد.

این ویدیوی کوتاه شیر دریایی را نشان می دهد که در حالی که یک کوسه را با آرواره هایش گرفته است، به سطح اقیانوس می آید. این پستاندار دریایی تمام بدن کوسه را از آب بیرون می آورد و در این فرآیند گلوی آن را پاره می نماید. سپس در حالی که مرغ دریایی به امید به جای مانده های بدن کوسه به سطح آب خیره شده است، لقمه ای از گوشت کوسه را می بلعد.

این پستاندار دریایی مانند پادشاهان خشکی دشت های آفریقایی، قدرت خود را به نمایش می گذارد. در حالی که ماهی و ماهی مرکب مواد اصلی رژیم غذایی این شیر آبزی هستند، این پستانداران دریایی به خاطر سازگاری و فرصت طلبی خود شناخته شده است.

منبع: fieldandstream

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2244

به "این شیردریایی غول پیکر کوسه شکار می نماید!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شیردریایی غول پیکر کوسه شکار می نماید!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید